Buro Blanchard, heeft zijn roots in de creatieve industrie. In het bijzonder de media- en reclamewereld. Daarom denken we bij voorkeur creatief met onze klanten mee in het zoeken naar oplossingen, kansen en mogelijkheden. We weten dat meestal snel geschakeld moet worden. En uiteraard ‘regelen’ we een kwestie ook liever dan het een slepend conflict te laten worden.
Of het nu gaat over het inkomen of over de wetten en regels die eenmanszaken en bedrijven in de creatieve industrie raken, Buro Blanchard spreekt de taal en draagt zo bij aan hun zakelijk succes. Frans Blanchard is overtuigd van de noodzaak om maatschappelijk verantwoord en duurzaam te ondernemen en levert daaraan ook actief zijn bijdrage.

 
 

start4k

Start goed voorbereid!

Eerst moet je een onderscheidende business idee, een (domein) naam, en misschien zelfs een logo en merk hebben. En je wilt er wel zeker van zijn dat ze echt onderscheidend zijn en niet al door een ander worden gebruikt. Lees verder 

Start goed voorbereid!

Eerst moet je een onderscheidende business idee, een (domein) naam, en misschien zelfs een logo en merk hebben. En je wilt er wel zeker van zijn dat ze echt onderscheidend zijn en niet al door een ander worden gebruikt. Lees verder 

start4k

 
 

Check voor je deelt!

Zodra je de fundamenten voor je bedrijf hebt gelegd, kunt je echt aan de slag en klanten gaan werven. Lees verder 

 
 

Kies voor bescherming!

Met de komst van internet werd kopiëren een alledaagse bezigheid voor iedereen. Kunst, boeken, foto's, muziek, films. Je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt het vinden op internet en in een fractie van een seconde naar je computer kopiëren. Lees verder 

Kies voor bescherming!

Met de komst van internet werd kopiëren een alledaagse bezigheid voor iedereen. Kunst, boeken, foto's, muziek, films. Je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt het vinden op internet en in een fractie van een seconde naar je computer kopiëren. Lees verder 

 
 

Verkoop jezelf beter!

Uiteindelijk gaat het er allemaal om een boterham te verdienen. Zelfs als je in de creatieve industrie werkt. Daarom is het beter op voorhand goed over je honorerings- en de business model na te denken. Lees verder